.:Salam Imtihan Faslu Sani dariKu:.takutnyer

Sekarang nie dah dalam fatrah imtihan.Adalah dalam seminggu lagi nak exam...tapi aku masih sempat nak update blog aku.Maybe nie yang last aku update kot lepas nie kau nak pulun giler2 lah subject2 thriller.hahaha.
peksa dah nak dekat wahai diriku:

13 Mei 2006 =syfawi
21 Mei 2006 =Al Quran
23 Mei 2006 =Tafsir
25 Mei 2006 =Ulum Quran
28 Mei 2006 =Tasawuf
30 Mei 2006 =Dakwah
1 Jun 2006 =Ulum Hadith
4 Jun 2006 =Tauhid
6 Jun 2006 =Hadith
8 Jun 2006 =Mantik
9 Jun 2006 =World Cup-Jerman VS Costa Rica

Nielah Jadual Exam aku yang sungguh padat lagi berat ahakzzz...alhamdulillah dapat jadual cepat boleh pulun mana2 yang rasa macam berat...n boleh buat jadual study last minute hehehe3(jg ikut cara aku).

hari nie memang giler lah aku study...pukul 5 lepas subuh ngulang quran jap...pastu dok mentelaah kitab dakwah...kul 7 pie bait izzah ada muhadarah Kitab Ulum hadith ngan Ustaz Juzaili(pengerusi DPMT) macam nak termuntah-muntah dibuatnya street jerk sampai kul 1 .Tapi ada lah take 5 2 kali giler apa nak street bleh mereng tue.hahaha

Pastu petangnya aku tulislah blog nie lepas aku mentelaah Kitab Mantik...hehehe jgn marah malam nie Tasawuf plak...hai tuelah org suruh pulun habis Kitab tak nak.Padan Muka.


Moge..ku diberikan taufiq wa hidayah dari ALLAH…
Moge diberikan kesihatan yg baik sepanjang imtihanku….
Moge diberikan kekuatan dalam melalui sisa-sisa hidup di bumi sintok..
Moge diterangkan hati…dikuatkan ingatan..hafalan ku…
Moge naJJAH wa MUMtaz… fil imtihan….amin..amin..

>>>Kenangku dalam munajatmu..<<>

Comments

  1. bittaufiq wannajah..
    banyak tu subjek tu..
    tapi ana tau enta mampu..
    insyaAllah.
    moga mumtaz, Mohd Farizal Mohd Shah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts