Hari cuti yang membosankan!!!

Pergh memang mantap musim2 Bola nie ada jerk benda yang nak dibuatkan.Sebab apa aku cakap macam tue hehehe coz 12 Jun yang lepas umah aku ada buat kenduri kesyukuran ahli bait aku Ustaz Muhd Hakimi Bin Mustapai.beday dia yang ker 25 kot hahaha.Nak kata meriah tue bolehlah sebab para undanagan yang dijemput terlebih bajett hahahaha kantol ngan orang2 ahakz tapi oklah boleh mantain jerk Laksa kelantan yang dibuat tue bolehlah semua rasa...Kuah 4 periuk ermmmm ala tull licin habis.

ermm best tue bukan apa mengeratkan tali silaturrahim antara kita bebudak Tanta nie.lagipun nak hilangkan tension lepas exam niekan dok umah jerk buat apa jerk kan.So datang kenduri lagi best yer tak ...banyak faedah boleh dapat ... panjangkan umur... boncitkan perut hehehe apalah aku ni merepek jerk.

la nie dah masuk hari ke 6 World Cup berlangsung ... boleh tahanlah tetamu yang mai umah aku sampai beras umah aku pun dah naik habis heheheh ...mana taknyer jamu tetamu makan jerk .ishhhh2 tak ikhlas ker aku ke nie...ahakzzzz.Ya Rabbi...

ermm la nie kitorang bebudak azhar dah cuti panjang 3 bulan tue tak tahu nak apa tapi aku percaya PMRAM, DPMT dan BKPJM dan yang lain akan ada anjurkan program2 yang menarik dalam cuti musim Saifi nie,bulan 7 ni BKPJM akan anjurkan AF tak sabar rasanya nak ikuti program tue.DPMT plak ngan Rehlah Matroh Siwa huyooooooo nak mandi pantai tak sabar nak mandi pantai...;)

klah rasanya sampai sini jerk coretan aku buat kali nie kalau ada yang best2 aku update lah blog aku nie.

take care my frendz

Comments

  1. watz up abgku yg manja lg ngengada....
    cuti2 nie...rajin2 r tolong mak masak kat rumah yeak... eh silap... rajin2 r kurangkan berat badan yeak...nie x...asyik2 tgk cite gundam r...cite naruto r... xgak insaf2...cite sailormoon x tgk ke????? huhuhuuhu

    ReplyDelete
  2. As'kum...
    sememangnya pengalaman hidup di bumi Mesir sememangnya banyak kenangan manis yang tak mungkin dilupakan. alangkah rindunya daku kepada bumi anbiya'.

    Madinet Nasr, 1996 - 2001

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts