Minggu Mahabah Keluarga Tanta 2006 (Penutup)

Assalamualaikum

Alhamdulillah dengan limpah kurnianya dapatlah kami warga TantaWiyun mengakhiri Minggu Mahabah Keluarga Tanta Bagi tahun 2006 dengan meriahnya.Sebelum meneruskan lagi cerita-cerita yang lebih menarik aku nak bagi Tentatif bagi hari yang last ni.

Hari Ketiga-Penutup(Rabu)
2 JamidilAkhir 1427 H 28 Jun 2006

Pagi
6.00-11.00 Pelawanan Akhir-Bola Sepak
Bola Tampar
Sepak Taqraw
Acara Sukaneka

Petang
2.30-3.30 Pertandingan Tilawah Al Quran
3.30-4.30 Pertandingan Tahfiz Al Quran
5.00-6.00 Pertandingan Akhir Debat Ala Parlimen

(Perlawanan Akhir Ping-pong dan Catur akan berlangsung sepanjang acara dewan dari 2.30-5.00)

Malam
8.30-11.00 Majlis Penutup MMKT'06
Ucapan Pengarah MMKT'06
Ucapan Pengerusi DPMT
Ucapan&Perasmian Penutup oleh BP PMRAM
Majlis Penyampaian Hadiah
Cabutan Bertuah
Jamuan Ringan
Bersurai

Alhamdulillah itulah antara tentatif yang dapat aku catitkan untuk Update Blog aku hari nie.Oklah rasanya aku nak menghuraikan sedikit masam-manis dan suka-duka sepanjang hari penutup hari ini.

Sebelum itu aku nak mengucapkan syukur alhamdulillah kepada Allah kerana Team Qalyubi Hunter dapat menewaskan Team Syarbini di dalam Final VoleyBall.Dengan kemenangan kami di dalam penetuan Rubber Set 25-15 15-25 15-8. Maka Team Qalyubi meneruskan lagi kecemerlangan mengekalkan Kejuaraan Bola Tampar selama 5 tahun berturut-turut.

Bagi Bola Sepak pula Kemenangan berpihak kepada Team Kamsis Bhaidawi dengan menewaskan Syarbini dengan 1 berbalas 0.Kejuaraan Bola Sepak tahun ini telah bertukar arah kepada Team Kamsis Baidhawi yang selama ini dipegang dan diterajui oleh Kamsis Qalyubi selama 4 tahun.Kamsis Qalyubi hanya menduduki tempat Ketiga dengan berlawanan sesama sendiri iaitu Qalyubi B mengatasi Qalyubi A dengan tendangan Penalti 3-1.

Bagi Acara dewan banyak juga team Qalyubi menang iatu antaranya pertandingan lukis dan teka(johan),Pidato(Johan/Naib Johan),Debat(N.Johan),Khutbah(N.Johan)Kuiz(Johan)catur(N.Johan).

Alhamdulillah Kami Team Kamsis Qalyubi mendapat Johan Keseluruhan dengan pungutan mata 189 mata jauh mengatasi Baidhawi 131 mata.Tempat ketiga Kamsis Syarbini, Ke-4 Kamsis Nawawi dan akhir Kamsis Asnawi.

Penutup telah disempurnakan oleh BP PMRAM UKKS Ustaz Nazrul.Bagitulah antara suka dan duka kami warga Family TAnta bagi MeMahabahkan Ukhwah diantara kami.Semoga kita bertemu lagi di tahun akan datang .

Ilalliqa maa salamah
Bagitulah

Comments

Popular Posts