PMRAM International Knowledge In Egypt

Alhamdulillah dalam beberapa hari aku berada di bandar Kaherah ini. Banyak manfaat yang aku dapat daripadanya.Mesti tertanya-tanya apakah yang aku maksudkan manfaat itu kan?

Sebenarnya motif dan tujuan aku berada di Bandar Kaherah selama 3 hari lebih ini adalah kerana menyertai satu program anjuran yang dikendalikan oleh PMRAM iaitu PROFIT 2006 yang dikenali sebagai PMRAM International Knowledge In Egypt atau Program Thaqafah Antarabangsa.


Program ini berlansung pada 17 September 2006 sehingga 19 September 2006.Di dalam prgram yang mengambil tema MEMACU PEREKONOMIAN ISLAM yang banyak meliputi dan membentangkan Apa itu Ekonomi Islam?Membentangkan tajuk yang amat menarik tentang perkara yang dulunya aku tidak berapa faham dan ketahui. Rasanya tiada bahan yang aku nak ceritakan pada hari ini sebab bahan tidak berapa ada di dalam kotal minda aku ini.InsyaAllah aku akan MengEDIT balik Blog aku ni.

ilalliqa maa salamah

Comments

Popular Posts