'HARI JABATAN NUQABAK BKPJM 07'

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"


Alhamdulillah sudah 2 hari program 'HARI JABATAN NUQABAK BKPJM' berlangsung. Walaupun diri ini hanya dapat dan berkesempatan pada slot 'Ceramah Perdana ' sahaja dan juga 'Ifthar Jamaie' .Tapi banyak yang aku dapat dan perolehi darinya.Yang pertama sekali dapat makan free huhuhu tak malunya makan bersanam orang yang berpuasa.Malu rasanya diri ini. Tapi hendak buat macam mana diorang ajak makan sekali so dengan muka yang malu-malu kucing aku terima juga ajakan kawan-kawan. Aku berifthar bersama Ustaz Fairuz dan Zanki.

Selepas Ifthar aku dan sahabat-sahabat lain menunggu panel ceramah perdana pada hari ini iaitu Ustaz Asri Daud dan Ustas Farhan Ceramah pada kali ini membincangkan tajuk isu-isu semasa Malaysia dan Palestin.Banyak perkara yang dibincangkan yang dimulai oleh Ustaz Farhan dan seterusnya Ustaz Asri.Ada kelapangan aku akan mengupdate apa yang diucapkan oleh kedua-dua panel..insyaAllah.

ilalliqa maa salamah

Comments

Popular Posts