Sekembali dari Ujian

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"

Terlalai rasanya diri ini untuk mempersembahkan sesuatu buat kalian yang mungkin berada dekat di hati tapi jauh dari pandangan. Maafkan diriku kerana selama aku beristerehat di muka bumi Allah yang bernama Malaysia ini aku tidak berkesempatan untuk menitipkan sesuatu buat rerakan yang seiring dan sejalan dengan diriku iaitu berpuitis dan menitip di kantung maya ini.

Ilham banyak dan sering mencurah-curah tetapi isi dan pengolahannya tidak dapat aku adaptasikan dengan ketukan jari jemariku di kamar blog ini.Alhamdulillah berkesempatan juga aku untuk menitipkan sesuatu.

Alhamdulillah bulan Ramadhan sudah 4 hari berlalu, rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapakan ahlan wasahlan wa marhaban bikum ya RAMADHAN AL MUBARAK...Selamat menyambut bulan ibadah yang terdapat dalamnya pelbagai dan beribu kunjugan pahala dan sejuta serta berbilion rahmat dari Allah SWT.

Sekarang ini aku masih lagi di dalam cuti , moga aku diberi kekuatan untuk meraih dan memberi apa yang perlu dalam cuti aku ini. Alhamdulillah sekarang ini aku berkesempatan untuk memberi khidmat pada anak-anak kecil.Aku diberi tanggunjawab untuk menjadi guru sementara di sebuah sekolah rendah di Pekan Yong Peng. Aku mengajar pendidikan islam. Dapt juga aku menimba pengalamn berguna sepanjang aku bercuti di tanah air ini.

Alamak rasanya aku akan sambung di lembaran yang akan datang.InsyaAllah.

ilalliqa maa salamah

Type rest of the post here

Comments

Popular Posts