Sambutan Maulidur Rasul Surau Ar Rahman 2011/1432H

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"

Alhamdulillah selesai sudah Majlis Maulidur Rasul Di Surau Cemerlangku Surau Ar Rahman Batu 1 Jalan Yong Peng. Rasa bertuah kerana dapat bersama-sama menjayakan program tahunan Surau Ar Rahman ini. YB Datuk Hj Tahrir Bin Kiyai Hj Samsudin penceramah jemputan kali ini. Alhamdulillah banyak input dan ilmu yang aku dapat walaupun dah lewat sangat datang ke surau kerana tertidur keletihan. Mana taknya tak rehat dari start buka mata 5 Mac sampai pagi 6 Mac. Kiranya aku ngantuk sebab tak tidur malam tue sebab tolong ayah dengan sahabat-sahabat ayah yang lain menyiapkan kerja masak. Baryani tue...huhuhu so rumitlah masaknya. So aku pun bersamalah menyetup Baryani bersama kazen aku Along.
Kepenatan tue terasa sangat coz siangnya aku lepas tolong apa2 yang patut kat kedai aku teman Azrul ke Mersing untuk ambil kereta tunangnya. So aku ryder wajanya. Alhamdulillah selamat sampai ke Ayer Hitam pun dah kira lewat dekat-dekat pukul 10 so tue yang aku kepenatan. Lepas subuh aku tumbang. Pepun the best lah dok rewang ngn ayah dan pakcik-pakcik.

Comments

Popular Posts