Exam Oh Exam [*_*]ZzZzZ

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"

Alhamdulillah hari ini aku rasa macam nak menulsi sesuatu kat dalam blog aku ni. Rasanya dah lama sangat aku tak memberi berita-berita terkini tentang diri yang bergelar Aizawa Ishibashi ni...ramai anak-anak buah aku panggil aku Mr Aizawa..ahakz gara2 nama aku kat Facebook. Pepun gelaran yang diberi aku tetap aku- Mohd Farizal Bin Mohd Shah.

::18 Jun 2011 @ 16 Rejab 2011::

Hari Sabtu yang lepas adalah hari penentu sebenarnya buat aku. Walaupun tidaklah segah mana aku nak hadapinya. Hanya Allah sahaja yang tahu aku prepare macam mana untuk exam ni. Tapi agaknya Allah itu Maha pemurah untuk diri yang mahu menuntut ilmu walaupun rasa payah dan kekadang rasa nothing dalam diri ni. Allah permudahkan juga exam Syafawi aku untuk hari ini. Aku yang datang lambat dari Johor sampai ke UKM alhamdulillah Allah permudahkan Imtihan Syafawi aku.

Terasa diri ini sangat lemah bila dah nak exam ni, banyak dosa dan maksiat yang belum lagi aku lunaskan dengan Allah SWT. Hanya Allah sahaja yang tahu apa yang hambanya ini lakukan dan buat. Ya Allah berikan lah diri ini hidayah untuk memberi bimbingan kepadamu Ya Allah.

::19 Jun 2011 @ 20 Jun 2011::

Ya Allah hari ini dalam sejarah aku tumbang lepas subuh dari kul 7 pagi sampailah 130 petang, memang betul2 aku tido x sedar apa. Bila aku sedar adik-adik aku dah masak dah. Adeq Hajar dan Eryn balik...x derlah sunyi aku kat umah ni. Lagipun kawan-kawan adik ada datang kat umah ni. So riuhlah sikit dengan suara nyaring si eryn yang takut kucing [ tapi sekarang dah berani dah dengan si Tompok].

BLITZ ~~ huhuhu layan semalam. Terbaiklah sahabat-sahabat.

::Mood mendatang - Final Exam Semester 2 - UKM nantikan kemunculan ku kembali::

::Examination Table::
24 Jun 2011 - Feqh Ibadat dan Muamalat
25 Jun 2011 - Pengantar Qiraat dan Hubungan Ethnik
26 Jun 2011 - Akhlak dan Tasauf

1 Julai 2011 - Maharat Al Muhadathah Wa Al Khataba
2 Julai 2011 - Feqh Sirah
3 Julai 2011 - Journal Research


Comments

Popular Posts