Obat Untuk Hati ^_^


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang" 


Alhamdulillah hari ini hari jumaat yang pertama bagi bulan 3. Rasanya dah lama dah aku tak menaip sesuatu untuk blog aku ni. Tetapi sebab dah lama tak bagi tazkirah kat kawan2. Tue yang aku rasa macam nak bagi something untuk korang2 semua. Aku dapat ni dari Link Facebook aku so aku pun rasa macam nak update...rasa macam "PLAGIAT" lah plak...tapi dia kata untuk share x perlah kan. Ok ni titipan yang leh aku beri untuk semua.

OBAT HATI yang dilukis dengan AMAT CUTE..~ (◕‿◕) ✌✌

InsyaALLAH kene makan obat hati ni for the coming months..struggle Farizal! yahh~ hehehe~ comey perbanyakkan puasa..ZiKir...Dok Majlis UsRah...Solat Malam dan Baca Qoran setiap hari


Comments

Popular Posts