Hari Mengundi Kian Terasa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang" 

Assalamualaikum buat semua sahabat-sahabat yang sekarang ini masih lagi thabat di dalam metod perjuangan di alam maya ini. Ana doakan semoga antum semua dapat meneruskan perjuangan antum semua di arena penulisan blog ini. Bagi ana yang sekarang ini sibuk dengan urusan kerja dan urusan belajar luar kampus. Membuatkan ana tidak mempunyai kesempatan untuk menitipkan sesuatu di dalam blog ana ini sekian lamanya. Tetapi hari ini ana terasa ingin menulis sesuatu yang akan menyimpan memori di dalam entry blog ana dalam kehidupan ana ini. Untuk tatapan anak cucu ana kemudia hari in sha Allah.

Alhamdulillah sekian lamanya kita menunggu untuk melihat angin perubahan politik tanah air ini kita rasai. Makin terasa bahangnya bila mana pembubaran parlimen telah berlaku pada tanggal 3 April 2013. Maka kita menunggu saat untuk kita menunaikan kewajipan kita sebagai rakyat untuk mengundi pihak yang betul-betul tulus dalam memperjuangkan hak rakyat dan kebajikan rakyat.

Maka kita lihatlah dengan cara yang paling ikhlas dalam memberi undi kepada pemimpin yang benar-benar layak untuk kita. In sha Allah. Kemenangan akan berpihak kepada kebenaran. 

Comments

Popular Posts